Hemen Başvur

Bulut Tabanlı POS Sistemi Kullanmanın 10 Zaman Kazandıran Harika Yolu

//Bulut Tabanlı POS Sistemi Kullanmanın 10 Zaman Kazandıran Harika Yolu

Bulut Tabanlı POS Sistemi Kullanmanın 10 Zaman Kazandıran Harika Yolu

Birçok faktörün bir arada düşünülmesi gerektiğinden bir perakende işletmesini yönetmek oldukça zorlaşabiliyor. İşletmeyi yönetiminde başarılı sonuçlar elde etmek için tüm sürecin mümkün olduğu kadar verimli ve etkili bir şekilde ilerlemesinin yöntemlerini bulmalısınız. PayPad, aşağıdaki konularda size zaman kazandırırken bilgileri en verimli şekilde yorumlar ve tüm süreci tek bir noktadan yönetmenize yardımcı olur.

Stok ve Sipariş Yönetimi
Mağaza çalışanlarınız kasada bir ürün satışı gerçekleştirdiğinde PayPad stok kontrolünü buna göre ayarlar. Bir sonraki satış işlemleri için ürünlerin stok durumu hakkında tam kontrolünüz olur ve ürünlerin tedarik işlemleri için aksiyon alabilirsiniz. Birden fazla mağaza için de stok yönetimini tek bir noktadan yönetebilirsiniz, tedarik ve ürün dağıtımı işlemlerini yürütebilirsiniz.

Bulut Teknolojisi
İşletmeniz için veri yedekleme ya da verileri sunucuya aktarma gibi işlemlerle uğraşmak zorunda kalmazsınız. PayPad, bulut tabanlı sistem olduğundan mağaza verilerinizi otomatik olarak anında günceller ve verileri buluta kaydeder. Herhangi bir veri kaybı yaşamadan dünyanın her yerinden bilgilere ulaşabilirsiniz.

Müşteri İlişkileri Yönetimi
Müşteri sadakatini korumak için PayPad’in sunduğu yöntemleri kullanabilirsiniz. Cinsiyet, ziyaret sayısı, satın alınan ürün sayısı veya harcanan miktar gibi verilerle müşterilerinize en doğru ürünleri en doğru zamanda sunabilir ve satışlarınızı artırabilirsiniz.

Raporlar
Satış rakamlarını hızlıca görmek ve önceki dönemler için karşılaştırmak isterseniz bunun için harcayacağınız enerji PayPad ile minimuma iner! Raporları hazırlamak için uzun vakit harcamadan PayPad üzerinde birkaç işlemle istediğiniz verilere ulaşabilirsiniz. Raporları hem detaylı hem de yönetici özeti halinde hazırlayabilirsiniz.

Çalışan Bilgileri
Çalışan saatlerini, programlarını ve fazla mesai durumunu takip etmek PayPad üzerinden oldukça kolaydır. PayPad, çalışan işlemlerini kolaylaştırmak için muhasebe programları ile çalışabilir.

PayPad akıllı satış sisteminin bu ve diğer özelleştirilebilir özellikleri, perakendecilerin hem zamandan hem de paradan tasarruf etmesini sağlar. Daha detaylı bilgi ve canlı demo için hemen talep oluşturun!

2019-12-01T20:54:44+00:00